Učebnice pro pracovníky firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit desítky více či méně konfliktních situací denně ve styku se zákazníkem, ať už osobním, písemném, telefonickém či prostřednictvím elektronických médií. Užitečnou pomůckou jsou také realistické nahrávky na vloženém audio CD.
Koupit za 275 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
English for Customer Care
Doprava:
24 Kč
Skladem
275 Kč
Koupit za 275 Kč
Popis
Učebnice pro pracovníky firemní zákaznické podpory,
helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit desítky více či méně konfliktních situací denně ve styku se zákazníkem, ať už osobním, písemném, telefonickém či prostřednictvím elektronických médií.
Užitečnou pomůckou jsou také realistické nahrávky na vloženém audio CD.
helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit desítky více či méně konfliktních situací denně ve styku se zákazníkem, ať už osobním, písemném, telefonickém či prostřednictvím elektronických médií.
Užitečnou pomůckou jsou také realistické nahrávky na vloženém audio CD.
Parametry
Autor | neznámý |
Jazyk | anglické |
Nakladatelství | Fraus |
Rok vydání | 2009 |
Vydavatel | FRAUS |
Výrobce | Fraus |
Počet stran | 80 |