Učebnice pro pracovníky firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit desítky více či méně konfliktních situací denně ve styku se zákazníkem, ať už osobním, písemném, telefonickém či prostřednictvím elektronických médií. Užitečnou pomůckou jsou také realistické nahrávky na vloženém audio CD.

Koupit za 275 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Učebnice pro pracovníky firemní zákaznické podpory,

helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit desítky více či méně konfliktních situací denně ve styku se zákazníkem, ať už osobním, písemném, telefonickém či prostřednictvím elektronických médií.
Užitečnou pomůckou jsou také realistické nahrávky na vloženém audio CD.
Zobrazit více

Parametry

Autor neznámý
Jazyk anglické
Nakladatelství Fraus
Rok vydání 2009
Vydavatel FRAUS
Výrobce Fraus
Počet stran 80