Učebnice je určena především studentům středních a vyšších odborných škol nebo nefilologických oborů příslušných vysokých škol zaměřených na průmysl, obchod, marketing apod. Obsahuje 7 kapitol na téma firmy a podniky, marketing, komunikace se zákazníky a obchodními partnery, prezentace podniků a produktů, komunikace ve firmě, vzdělávání a praktikum v hospodářské oblasti. Součástí učebnice je také vložené CD se slovníčkem.
Koupit za 323 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Učebnice je určena především studentům středních a vyšších odborných škol nebo nefilologických oborů příslušných vysokých škol zaměřených na průmysl, obchod, marketing apod. Obsahuje 7 kapitol na téma firmy a podniky, marketing, komunikace se zákazníky a obchodními partnery, prezentace podniků a produktů, komunikace ve firmě, vzdělávání a praktikum v hospodářské oblasti. Součástí učebnice je také vložené CD se slovníčkem.
Parametry
Rok vydání | 2008 |
Nakladatelství | Fraus |
Autor | Dorothea Levy-Hillerich |
Počet stran | 152 |
Výrobce | FRAUS |
Vazba | šitá brožovaná |
Jazyk | německé |